Forum www.bs.xup.pl Strona Główna

Forum serwera Neverwinter Nights: EE - Bursztynowe Szlaki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czary paladyna

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bs.xup.pl Strona Główna -> Czary i czary epickie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
silentrocks



Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 52

PostWysłany: Nie Lut 24, 2019 7:23 pm    Temat postu: Czary paladyna Odpowiedz z cytatem

Czary Paladyna

Można rzucić maksymalnie jeden czar obszarowy tego samego typu (rzucone wcześniej są rozpraszane).

Zaklęcia działające również na strzały, bełty, pociski, broń rzucaną oraz rękawice:
* Błogosławiona broń
* Czarny kostur (działa tylko na magiczne kostury)
* Magiczna broń
* Mroczny ogień
* Ogłuszający brzęk
* Ostra krawędź (działa tylko na broń sieczną)
* Płonąca broń
* Potężniejsza magiczna broń
* Spragniony oręż
* Święty miecz / Święty mściciel

Boskie względy
* Rzucający czar uzyskuje premię do ataku oraz obrażeń magicznych:
* +1 do 9 poziomu
* +2 od 10 poziomu
* +3 od 20 poziomu
* +4 od 30 poziomu
* +5 na 40 poziomie
* Czas trwania: 1 tura + 1 runda na 3 poziomy w klasie Paladyna
* Czar jest nierozpraszalny, za wyjątkiem:

Spragniony oręż (łowcy), siła byka (heretyka), boskie względy (kapłana i paladyna), boska moc (kapłana) wzajemnie się rozpraszają.

Błogosławieństwo
* Poprawiony cel, na jaki jest rzucany czar (target stanowi centrum okręgu wyznaczającego zasięg)

Cnota
* Dodaje 1k6 tymczasowych punktów wytrzymałości

Pomoc
* Tymczasowe HP nie nakłada się na siebie
* Tymczasowe HP to 1k8 (+1 na poziom postaci, maksymalnie 10)

Potężniejsza magiczna broń
* Czar nadaje dotkniętej broni premię do ulepszenie, w wysokości +1 na pięć poziomów rzucającego (maksymalnie +3). Czar można rzucić bezpośrednio na broń lub na wybraną istotę, w ten sposób zaczarowując jej broń.
* Większy talent magiczny (Przemiany): +1 dodatkowej premii za ulepszenie
* Epicki talent magiczny (Przemiany): +2 dodatkowej premii za ulepszenie

Rozproszenie magii
* Ten czar pozwala pozbawić magii jeden cel. Można go także rzucić na grupę istot, aby spróbować usunąć najpotężniejszy czar z każdej istoty. Aby rozproszenie magii powiodło się, rzucający ten czar wykonuje test rozproszenia, 1k20 + 1 na poziom (maksymalnie +10) przeciwko stopniowi trudności 12 + poziom czarującego, który rzucił rozpraszany czar.
* Talent magiczny (Odrzucanie): +1 do testu na rozproszenie
* Większy talent magiczny (Odrzucanie): +2 do testu na rozproszenie
* Epicki talent magiczny (Odrzucanie): +3 do testu na rozproszenie

Swoboda ruchu
* Czas trwania: 10 + 1 runda / dwa poziomy

Święty miecz
* Dodaje broni 1k6 obrażeń boskich
* Szansa na oślepienie przy trafieniu (ST: 18 / 10% szansy na oślepienie na 4 rundy)
* Czar działa tylko na postać paladyna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bs.xup.pl Strona Główna -> Czary i czary epickie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


xup.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

darmowe fora | bitcoin vanity address generator | bitcoin | bitcoin paper wallet | darmowe fora phpbb | bitcoin wallet | bitcoin easy wallet | bitcoin wallet address