Forum www.bs.xup.pl Strona Główna

Forum serwera Neverwinter Nights: EE - Bursztynowe Szlaki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czary łowcy

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bs.xup.pl Strona Główna -> Czary i czary epickie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
silentrocks



Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 54

PostWysłany: Nie Lut 24, 2019 7:23 pm    Temat postu: Czary łowcy Odpowiedz z cytatem

Czary Łowcy

Można rzucić maksymalnie jeden czar obszarowy tego samego typu (rzucone wcześniej są rozpraszane).

Zaklęcia działające również na strzały, bełty, pociski, broń rzucaną oraz rękawice:
* Błogosławiona broń
* Czarny kostur (działa tylko na magiczne kostury)
* Magiczna broń
* Mroczny ogień
* Ogłuszający brzęk
* Ostra krawędź (działa tylko na broń sieczną)
* Płonąca broń
* Potężniejsza magiczna broń
* Spragniony oręż
* Święty miecz / Święty mściciel

Grupowa ultrawizja - nowy czar
* Poziom(y) czarującego: Bard 5, Czarodziej/Czarownik 5, Kapłan 5, Druid 4, Łowca 4
* Zasięg: krótki
* Obszar działania / Cel: ogromny
* Czas trwania: 1 tura / poziom

Kamuflaż / Grupowy kamuflaż
* Premia z +10 zmniejszona do +5
* Czas trwania: 1 tura na poziom

Magiczny kieł
* Ten czar wzmacnia zwierzęcego towarzysza, dając mu premię +1 do rzutów ataku, obrażeń, klasy pancerza oraz rzutów obronnych. Ponadto daje mu odporność na obrażenia 1/+1.

Pomoc
* Tymczasowe HP nie nakłada się na siebie
* Tymczasowe HP to 1k8 (+1 na poziom postaci, maksymalnie 10)

Przywołane istoty I
* Rzucający czar przywołuje strasznego borsuka, który staje się jego wiernym sługą.
* Talent magiczny (Przywoływanie): +2 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Większy talent magiczny (Przywoływanie): +4 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Epicki talent magiczny (Przywoływanie): +6 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty

Przywołane istoty II
* Rzucający czar przywołuje strasznego dzika, który staje się jego wiernym sługą.
* Talent magiczny (Przywoływanie): +2 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Większy talent magiczny (Przywoływanie): +4 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Epicki talent magiczny (Przywoływanie): +6 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty

Przywołane istoty III
* Rzucający czar przywołuje strasznego wilka, który staje się jego wiernym sługą.
* Talent magiczny (Przywoływanie): +2 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Większy talent magiczny (Przywoływanie): +4 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Epicki talent magiczny (Przywoływanie): +6 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty

Przywołane istoty IV
* Rzucający czar przywołuje strasznego pająka, który staje się jego wiernym sługą.
* Talent magiczny (Przywoływanie): +2 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Większy talent magiczny (Przywoływanie): +4 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Epicki talent magiczny (Przywoływanie): +6 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty

Spragniony oręż (poprzednia nazwa - Spragnione ostrze) zapewnia postaci:
* +1 premii do ataku i +1 regeneracji wampirycznej na 10 poziomów w klasie
* Czar działa tylko na postać łowcy
* Wampiryczna regeneracja działa na broni dzierżonej przez łowcę, o ile broń ta jest orężem do walki w zwarciu lub bronią naturalną
* Czas trwania: 1 tura na 2 poziomy łowcy

Spragniony oręż jest nierozpraszalny, za wyjątkiem:

Spragniony oręż (łowcy), siła byka (heretyka), boskie względy (kapłana i paladyna), boska moc (kapłana) wzajemnie się rozpraszają.

Swoboda ruchu
* Czas trwania: 10 + 1 runda / dwa poziomy

Ujawnienie niewidzialnych
* Ujawnienie nie powoduje zdjęcia efektu ukrycia z ulepszonej niewidzialności
* Zaklęcie nie działa na postać czarującego

Uśpienie
* Usypia istoty o łącznej liczbie kostek wytrzymałości 4 + 1k4. W pierwszej kolejności działa na istoty o najmniejszej ilości kostek. Istoty o 5 lub więcej kostkach są odporne na ten czar.
* Talent magiczny (Zaklinanie): usypia istoty o łącznej liczbie kostek wytrzymałości: 8 + 1k8; istoty o 10 lub więcej kostkach odporne na czar
* Większy talent magiczny (Zaklinanie): usypia istoty o łącznej liczbie kostek wytrzymałości: 12 + 1k12; istoty o 20 lub więcej kostkach odporne na czar
* Epicki talent magiczny (Zaklinanie): usypia istoty o łącznej liczbie kostek wytrzymałości: 24 + 2k12; istoty o 30 lub więcej kostkach odporne na czar

Większy magiczny kieł
* Ten czar wzmacnia zwierzęcego towarzysza, dając mu premię +1 do rzutów ataku, obrażeń, klasy pancerza oraz rzutów obronnych na sześć poziomów czarującego. Ponadto daje mu odporność na obrażenia równą wyżej wymienionej premii.


Ostatnio zmieniony przez silentrocks dnia Wto Kwi 02, 2019 9:30 pm, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bs.xup.pl Strona Główna -> Czary i czary epickie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


xup.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

darmowe fora | bitcoin vanity address generator | bitcoin | bitcoin paper wallet | darmowe fora phpbb | bitcoin wallet | bitcoin easy wallet | bitcoin wallet address