Forum www.bs.xup.pl Strona Główna

Forum serwera Neverwinter Nights: EE - Bursztynowe Szlaki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czary barda

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bs.xup.pl Strona Główna -> Czary i czary epickie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
silentrocks



Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 52

PostWysłany: Nie Lut 24, 2019 7:21 pm    Temat postu: Czary barda Odpowiedz z cytatem

Czary barda

Można rzucić maksymalnie jeden czar obszarowy tego samego typu (rzucone wcześniej są rozpraszane).

Zaklęcia działające również na strzały, bełty, pociski, broń rzucaną oraz rękawice:
* Błogosławiona broń
* Czarny kostur (działa tylko na magiczne kostury)
* Magiczna broń
* Mroczny ogień
* Ogłuszający brzęk
* Ostra krawędź (działa tylko na broń sieczną)
* Płonąca broń
* Potężniejsza magiczna broń
* Spragniony oręż
* Święty miecz / Święty mściciel

Bitewny okrzyk - nowy czar
* Poziom(y) czarującego: Bard 2, Czarodziej/Czarownik 2
* Zasięg: osobisty
* Obszar działania / Cel: stożek
* Czas trwania: 2 rundy
* Czarujący emituje głośny bitewny okrzyk. Wrogowie znajdujący się w obszarze działania czaru muszą wykonać udany rzut na siłę woli lub zostaną ogłuszeni na 2 rundy.

Ciemność
* Zaklęcie dodatkowo daje premię +5 do umiejętności ukrywania się.

Dominacja: osoba
* Wybrana osoba tymczasowo staje się wiernym i lojalnym sługą czarującego.
* Talent magiczny (Zaklinanie): +2 rundy czasu trwania
* Większy talent magiczny (Zaklinanie): +4 rundy czasu trwania
* Epicki talent magiczny (Zaklinanie): +6 rund czasu trwania

Grupowa lisia przebiegłość - nowy czar
* Poziom(y) czarującego: Bard 6, Kapłan 6, Czarodziej/Czarownik 6
* Zasięg: krótki
* Obszar działania / Cel: ogromny
* Czas trwania: 1 godzina / poziom

Grupowa kocia zwinność - nowy czar
* Poziom(y) czarującego: Bard 6, Czarodziej/Czarownik 6
* Zasięg: krótki
* Obszar działania / Cel: ogromny
* Czas trwania: 1 godzina / poziom

Grupowa mądrość sowy - nowy czar
* Poziom(y) czarującego: Bard 6, Kapłan 6, Czarodziej/Czarownik 6
* Zasięg: krótki
* Obszar działania / Cel: ogromny
* Czas trwania: 1 godzina / poziom

Grupowa siła byka - nowy czar
* Poziom(y) czarującego: Bard 6, Kapłan 6, Druid 6, Czarodziej/Czarownik 6
* Zasięg: krótki
* Obszar działania / Cel: ogromny
* Czas trwania: 1 godzina / poziom

Grupowa ultrawizja - nowy czar
* Poziom(y) czarującego: Bard 5, Czarodziej/Czarownik 5, Kapłan 5, Druid 4, Łowca 4
* Zasięg: krótki
* Obszar działania / Cel: ogromny
* Czas trwania: 1 tura / poziom

Grupowe leczenie lekkich ran - nowy czar
* Poziom(y) czarującego: Bard 4, Kapłan 4, Druid 5
* Zasięg: krótki
* Obszar działania / Cel: ogromny
* Czar ten leczy istotom w obszarze działania 1k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +5). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą.

Grupowe leczenie średnich ran - nowy czar
* Poziom(y) czarującego: Bard 5, Kapłan 5, Druid 6
* Zasięg: krótki
* Obszar działania / Cel: ogromny
* Czar ten leczy istotom w obszarze działania 2k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +10). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą.

Grupowe leczenie poważnych ran - nowy czar
* Poziom(y) czarującego: Bard 6, Kapłan 6, Druid 7
* Zasięg: krótki
* Obszar działania / Cel: ogromny
* Czar ten leczy istotom w obszarze działania 3k8 punktów obrażeń, + 1 na poziom rzucającego czar (maksymalnie +15). Czary leczące mają odwrotny efekt na nieumarłych, ponieważ zadają im takie obrażenia, jakie normalnie leczą.

Grupowy majestat orła - nowy czar
* Poziom(y) czarującego: Bard 6, Kapłan 6, Czarodziej/Czarownik 6
* Zasięg: krótki
* Obszar działania / Cel: ogromny
* Czas trwania: 1 godzina / poziom

Jasnowidzenie/Jasnosłyszenie
* Podczas działania tego czaru, istota zyskuje premię +1 na dwa poziomy czarującego (maksymalnie 10) do umiejętności spostrzegawczości i nasłuchiwania.
* Talent magiczny (Poznanie): +2 do umiejętności spostrzegawczości i nasłuchiwania, 25% szansy na odkrycie mapy
* Większy talent magiczny (Poznanie): +4 do umiejętności spostrzegawczości i nasłuchiwania, 50% szansy na odkrycie mapy
* Epicki talent magiczny (Poznanie): +6 do umiejętności spostrzegawczości i nasłuchiwania, 75% szansy na odkrycie mapy

Jasny umysł
* Czas trwania: 5 + 1 runda / dwa poziomy

Lodowa nawałnica
* Wszystkie istoty na obszarze działania otrzymują 1k6 obrażeń obuchowych i 1k6 obrażeń od zimna na poziom czarującego, maksymalnie 5k6 (+1k6 obrażeń od zimna na siedem poziomów).
* Talent magiczny (Wywoływanie): +1k6 obrażeń od zimna
* Większy talent magiczny (Wywoływanie): +3k6 obrażeń od zimna
* Epicki talent magiczny (Wywoływanie): +5k6 obrażeń od zimna

Lśniący pył - nowy czar
* Poziom(y) czarującego: Bard 2, Czarodziej/Czarownik 2
* Przeciwnik otrzymuje karę -1 na poziom czarującego do ukrywania się (do maksymalnie -10) oraz może zostać oślepiony przy nieudanym rzucie na siłę woli.
* Czas trwania: 1 runda na 4 poziomy

Mniejsze rozproszenie
* Ten czar pozwala pozbawić magii jeden cel. Można go także rzucić na grupę istot, aby spróbować usunąć najpotężniejszy czar z każdej istoty. Aby rozproszenie magii powiodło się, rzucający ten czar wykonuje test rozproszenia, 1k20 + 1 na poziom (maksymalnie +5) przeciwko stopniowi trudności 12 + poziom czarującego, który rzucił rozpraszany czar.
* Talent magiczny (Odrzucanie): +1 do testu na rozproszenie
* Większy talent magiczny (Odrzucanie): +2 do testu na rozproszenie
* Epicki talent magiczny (Odrzucanie): +3 do testu na rozproszenie

Niematerialne oblicze
* Rzucającego zaklęcie spowija widmowa poświata, która zapewnia ochronę przed obrażeniami 20/+3, całkowicie chroni go przed czarami 2 lub niższego poziomu, a także daje 25% osłonę.
* Talent magiczny (Iluzje): +10 rund czasu trwania
* Większy talent magiczny (Iluzje): +20 rund czasu trwania
* Epicki talent magiczny (Iluzje): +30 rund czasu trwania

Odesłanie
* Czar powoduje odesłanie tylko jednej istoty
* Poprawiony cel, na jaki jest rzucany czar (target stanowi centrum okręgu wyznaczającego zasięg)

Ohydny śmiech Tashy
* Jeśli ofierze nie uda się rzut obronny, zacznie się ona histerycznie śmiać i nie będzie się mogła bronić, dopóki czar nie przestanie działać. Istoty należące do innej rasy niż rzucający czar otrzymują premię +4 do rzutu obronnego, ponieważ dowcipy trudno ‘przetłumaczyć’.
* Talent magiczny (Zaklinanie): +1 runda czasu trwania
* Większy talent magiczny (Zaklinanie): +2 rundy czasu trwania
* Epicki talent magiczny (Zaklinanie): +4 rundy czasu trwania

Okrzyk bojowy
* Czar nie działa przeciwko postaciom głuchym/uciszonym

Oszołomienie
* Jeśli ofiara ma 5 kostek wytrzymałości lub mniej, zostaje oszołomiona na 2 rundy.
* Talent magiczny (Zaklinanie): +2 rundy czasu trwania, +5 kostek wytrzymałości
* Większy talent magiczny (Zaklinanie): +4 rundy czasu trwania, +10 kostek wytrzymałości
* Epicki talent magiczny (Zaklinanie): +6 rund czasu trwania, +15 kostek wytrzymałości

Potężniejsza magiczna broń
* Czar nadaje dotkniętej broni premię do ulepszenie, w wysokości +1 na pięć poziomów rzucającego (maksymalnie +3). Czar można rzucić bezpośrednio na broń lub na wybraną istotę, w ten sposób zaczarowując jej broń.
* Większy talent magiczny (Przemiany): +1 dodatkowej premii za ulepszenie
* Epicki talent magiczny (Przemiany): +2 dodatkowej premii za ulepszenie

Przerażenie
* Wybrana istota, która ma nie więcej niż 5 kostek wytrzymałości, zostaje porażona strachem i otrzymuje modyfikator -2 za morale do rzutów ataku, obrażeń, a także do rzutów obronnych.
* Talent magiczny (Nekromancja): +5 kostek wytrzymałości
* Większy talent magiczny (Nekromancja): +10 kostek wytrzymałości
* Epicki talent magiczny (Nekromancja): +15 kostek wytrzymałości

Przywołane istoty I
* Rzucający czar przywołuje strasznego borsuka, który staje się jego wiernym sługą.
* Talent magiczny (Przywoływanie): +2 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Większy talent magiczny (Przywoływanie): +4 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Epicki talent magiczny (Przywoływanie): +6 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty

Przywołane istoty II
* Rzucający czar przywołuje strasznego dzika, który staje się jego wiernym sługą.
* Talent magiczny (Przywoływanie): +2 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Większy talent magiczny (Przywoływanie): +4 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Epicki talent magiczny (Przywoływanie): +6 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty

Przywołane istoty III
* Rzucający czar przywołuje strasznego wilka, który staje się jego wiernym sługą.
* Talent magiczny (Przywoływanie): +2 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Większy talent magiczny (Przywoływanie): +4 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Epicki talent magiczny (Przywoływanie): +6 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty

Przywołane istoty IV
* Rzucający czar przywołuje strasznego pająka, który staje się jego wiernym sługą.
* Talent magiczny (Przywoływanie): +2 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Większy talent magiczny (Przywoływanie): +4 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Epicki talent magiczny (Przywoływanie): +6 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty

Przywołane istoty V
* Rzucający czar przywołuje strasznego niedźwiedzia, który staje się jego wiernym sługą.
* Talent magiczny (Przywoływanie): +2 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Większy talent magiczny (Przywoływanie): +4 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Epicki talent magiczny (Przywoływanie): +6 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty

Przywołane istoty VI
* Rzucający czar przywołuje strasznego tygrysa, który staje się jego wiernym sługą.
* Talent magiczny (Przywoływanie): +2 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Większy talent magiczny (Przywoływanie): +4 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty
* Epicki talent magiczny (Przywoływanie): +6 do rzutów ataku i kondycji przywołanej istoty

Raniące szepty
* Rzucającego czar otaczają szepty, które ranią każdego, kto zrani barda, zadając 1k6 + 1 na dwa poziomy Barda obrażeń od dźwięku.

Rozproszenie magii
* Ten czar pozwala pozbawić magii jeden cel. Można go także rzucić na grupę istot, aby spróbować usunąć najpotężniejszy czar z każdej istoty. Aby rozproszenie magii powiodło się, rzucający ten czar wykonuje test rozproszenia, 1k20 + 1 na poziom (maksymalnie +10) przeciwko stopniowi trudności 12 + poziom czarującego, który rzucił rozpraszany czar.
* Talent magiczny (Odrzucanie): +1 do testu na rozproszenie
* Większy talent magiczny (Odrzucanie): +2 do testu na rozproszenie
* Epicki talent magiczny (Odrzucanie): +3 do testu na rozproszenie

Światło
* Postać pod wpływem zaklęcia otrzymuje karę -10 do umiejętności ukrywania się

Ulepszona niewidzialność
* Istota, na którą rzucono to zaklęcie, staje się niewidzialna. Nie da się jej wykryć normalnym wzrokiem. Po zaatakowaniu lub rzuceniu czaru istota staje się ledwo zauważalna, więc wrogowie mogą ją wykryć, ale nadal zachowuje 30% osłonę.
* Talent magiczny (Iluzje): +2% osłony
* Większy talent magiczny (Iluzje): +5% osłony
* Epicki talent magiczny (Iluzje): +10% osłony

Uśpienie
* Usypia istoty o łącznej liczbie kostek wytrzymałości 4 + 1k4. W pierwszej kolejności działa na istoty o najmniejszej ilości kostek. Istoty o 5 lub więcej kostkach są odporne na ten czar.
* Talent magiczny (Zaklinanie): usypia istoty o łącznej liczbie kostek wytrzymałości: 8 + 1k8; istoty o 10 lub więcej kostkach odporne na czar
* Większy talent magiczny (Zaklinanie): usypia istoty o łącznej liczbie kostek wytrzymałości: 12 + 1k12; istoty o 20 lub więcej kostkach odporne na czar
* Epicki talent magiczny (Zaklinanie): usypia istoty o łącznej liczbie kostek wytrzymałości: 24 + 2k12; istoty o 30 lub więcej kostkach odporne na czar

Większe rozproszenie
* Większe rozproszenie pozwala pozbawić magii jeden cel. Można je także rzucić na grupę istot, aby spróbować usunąć najpotężniejszy czar z każdej istoty. Aby rozproszenie magii powiodło się, rzucający ten czar wykonuje test rozproszenia, 1k20 + 1 na poziom (maksymalnie +15) przeciwko stopniowi trudności 12 + poziom czarującego, który rzucił rozpraszany czar.
* Talent magiczny (Odrzucanie): +1 do testu na rozproszenie
* Większy talent magiczny (Odrzucanie): +2 do testu na rozproszenie
* Epicki talent magiczny (Odrzucanie): +3 do testu na rozproszenie

Zamęt
* Istoty pod wpływem zamętu poruszają się w losowym kierunku, atakują przypadkowe cele lub po prostu stoją bezczynnie.
* Talent magiczny (Zaklinanie): 10% szansy na obniżenie koncentracji ofiary o 5
* Większy talent magiczny (Zaklinanie): 20% szansy na obniżenie koncentracji ofiary o 10
* Epicki talent magiczny (Zaklinanie): 30% szansy na obniżenie koncentracji ofiary o 15

Zamglony umysł
* Ten czar tworzy obłok błękitnej mgły. Mgła przytłumia siłę woli. Każdy, komu nie uda się odparcie czaru, otrzymuje modyfikator -4 do siły woli w testach przeciw czarom mentalnym. Ten modyfikator działa do chwili, gdy istota znajduje się w obłoku mgły oraz 2k6 rund po jej opuszczeniu.
* Talent magiczny (Zaklinanie): -2 do siły woli
* Większy talent magiczny (Zaklinanie): -4 do siły woli
* Epicki talent magiczny (Zaklinanie): -6 do siły woli

Zauroczenie osoby
* Reputacja czarującego poprawia się w oczach ofiary tego zaklęcia o 50%.
* Talent magiczny (Zaklinanie): +2 rundy czasu trwania
* Większy talent magiczny (Zaklinanie): +4 rundy czasu trwania
* Epicki talent magiczny (Zaklinanie): +6 rund czasu trwania

Zauroczenie potwora
* Reputacja czarującego poprawia się w oczach ofiary tego zaklęcia o 50%.
* Talent magiczny (Zaklinanie): +2 rundy czasu trwania
* Większy talent magiczny (Zaklinanie): +4 rundy czasu trwania
* Epicki talent magiczny (Zaklinanie): +6 rund czasu trwania

Znajdowanie pułapek
* Wszystkie pułapki w zasięgu działania czaru zostają ujawnione, ale nie rozbrojone.
* Zaklęcie nie działa na niewykrywalne pułapki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.bs.xup.pl Strona Główna -> Czary i czary epickie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


xup.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

darmowe fora | bitcoin vanity address generator | bitcoin | bitcoin paper wallet | darmowe fora phpbb | bitcoin wallet | bitcoin easy wallet | bitcoin wallet address