Forum www.bs.xup.pl Strona Główna

Forum serwera Neverwinter Nights: EE - Bursztynowe Szlaki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Propozycje dla klasy prestiżowej Druida

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bs.xup.pl Strona Główna -> Uwagi, sugestie, błędy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy podoba Ci się konspekt klasy i chciałbyś by taka/podobna pojawiła się na modzie?
Tak
0%
 0%  [ 0 ]
Jak najbardziej
100%
 100%  [ 2 ]
Owszem
0%
 0%  [ 0 ]
Druid POWAAAH!
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
Hexar



Dołączył: 04 Sty 2019
Posty: 36

PostWysłany: Wto Sty 15, 2019 7:09 pm    Temat postu: Propozycje dla klasy prestiżowej Druida Odpowiedz z cytatem

Wcześniej wrzucałem na discordzie lecz za radą blasha by nie straciło się w odmętach spamu i burz wklejam na forum. Uprzedzam, że wymyślałem tą klasę dość dawno i nie wszystko musi pasować i być aktualne lecz jest to luźna koncepcja którą można by było dopasować do realiów.
Miłego przebijania się przez ścianę tekstu Wink
-------------------------------------------------------

Description:

Przebudzony/Ofiarnik/Kultysta/Szaman/Wiedźma/Pierwotny/Dziki Druid (wszystko to nazwy robocze)
(przykładowe lore, można rozwinąć czy dostosować do wymogów serwera)

Wszystkie Bogi to owoce Drzewa Życia, niektóre słodkie i dobre inne kwaśne czy zepsute, jakie by nie były to twory Drzewa i należą im się pokłony lecz tak oto Drzewo Światów jest pierwotnym źródłem całego stworzenia i to w nim winniśmy upatrywać drogi do wybawienia. Tak jak Drzewo Wszelkiego Stworzenia sączy żywicę sycąc nas życiodajną mocą, siłą tak potrzebną by przeciwstawiać się spaczeniu naszych Dechów tak i my wdzięcznie upuszczać będziemy krew sycą początek i koniec zarazem, nieskończonego Cyklu.

(Bogowie mają kleryków, Bogowie Natury kleryków z domenami natury [Roślina, Zwierzę, Żywioły], Simargł ma druidów... blahhh.. szkoda by tak jak w Faerunie z druidów robić kolejnych kapłanów z nieco inną paletą czarów, niech druidzi będą od natury, jej cyklów a nie od bogów którzy nią władają, przeto natura (wg. lore BS, przynajmniej ja tak to zrozumiałem czytając na Waszym www) pochodzi od Drzewa Światów, niech zatem Druid czerpie moc z komunii z Drzewem a nie bezpośrednio od bogów. Oczywiście Pośrednio też mogą służyć naturze oddając cześć bogom władającym naturą ale po co się zamykać tylko na jedną ścieżkę. Jak dla mnie Faerunowi druidzi czyli nic innego jak klerycy bogów natury to rak i strzał w lorowe kolano, mając nadzieję, że na BSsie będzie inaczej stworzyłem propozycję tej klasy prestiżowej. W dalszym ciągu można ją podciągnąć pod Kultystów Simargła czy Chorsta ale może to też być zła Wiedźma z Lasu która z bogami jest nieco na bakier wciąż jednak oddająca cześć naturze czy Dzikim Druidom nieznającym imion, domen czy obrządków bogów mimo to czczących na swój sposób naturę. Mechanicznie kleryk ,,wymadla'' zaklęcia u Bogów, Faerunowy Druid podobnie stąd sloty na zaklęcia a nie jak u Czarowników/Szamanów ograniczona liczba zaklęć razy X dziennie, lecz druid owe zaklęcia nie musi ,,wymadlać'', może je przecież przygotowywać podczas naturalistycznych rytuałów np. Antonina Szczerbiec chcąc porazić wrogów piorunem nie modli się do Peruna tylko kreśli runy krwią wiewiórki o wschodzie księżyca podczas wiosennego przesilenia i wuala, Antonina może razić piorunem lecz jeśli chce dwa razy porazić kogoś to już musi zakreślić dwie runy i wybebeszyć dwie wiewiórki, a jak by zamiast gryzonia użyła oka traszki to uzyskała by całkowicie inny efekt - czyt. magia rytalna/dostrajanie się do innych/różnych ,,kolorów'' żywicy czy żywiołów)


Alignment restrictions: any non-lawful

(klasa wiąże się z pierwotnymi mocami Drzewa, z ludzkiej historii wiemy iż wszystko co pierwotne zrodzone jest z Chaosu i do niego dąży - teoria entropii, starożytna teoria powstania świata, opis powstania Drzewa Życia BS stąd zakaz prawożądności plus co najważniejsze wykluczamy z buildu monka czy paładyna żeby nie powstał nam powerbuild)
Hit die: d8 (czyli tyle ile ma shifter, monk, druid lecz mniej niż każda inna klasa z fullBaB)


Proficiencies: No additional proficiencies are gained.



Skill points: 4 + int modifier (tyle ma Shifter i Monk, Druid)


Skills: animal empathy, concentration, craft armor, craft trap, craft weapon, discipline, heal, hide, listen, lore, move silently, search, set trap, spot, tumble, spellcraft, intimidate
(czyli komplikacja druida, shiftera, łowcy i monka minus parry, ride i persuade, zamiast perswazji intimidate)[jeśli zbyt OP to można pokusic się o wyrzucenie discipline czy search]


Unavailable feats: divine might, divine shield, extra turning, weapon specialization


Primary saving throw(s): reflex, will, fortitude
(czyli jak u monka, wzrost wszystkich rzutów wynika też z ułomności Shiftera gdyż rzuty obronne na itemach się nie mergują z przemianą).
Base attack bonus: +3/4 levels lub nawet +1/lvl (kwestia odpowiedniego balansu)


Spellcasting: Divine/Druidowa (progress 7/10; zaletą tej klasy jest progress zakleć lecz nie pełny żeby zbalansować resztę zalet)
Upon reaching levels 1, 3, 4, 5, 7, 8, and 10, (czyli brak progresu zaklęc tam gdzie klasa zdobywa Przebudzoną formę na dzień) the character gains new spells per day as if he had also gained a level in his highest caster class (Druid, Cleric, Ranger).


Requirements:
To qualify as a Przebudzony, a character must fulfill all of the following criteria:

Feats: wild shape (bezsprzecznie must have), Weapon focus: Dagger (od razu sugestia co do broni której używać będzie Przebudzona forma, oczywiście Dagger to sugestia, można też zastąpić go sierpem czy inną druidyczna bronią ale wtedy też zastępujemy broń w Przebudzonej Formie, szczegóły niżej)

Spellcasting: level 3 or higher (czyli prestiż dostępny od minimum 6tego poziomu, można dać level 4 czyli prestiż dostępny od minimum 7dmego poziomu ale po co)



Level progression (Saves/BaB; tak jak monk, jeśli miałby być pełen BaB to analogicznie BAB się zwiększy)

Lvl BAB
Saves Feats
Fort Ref Will
1st +0 +2 +2 +2 Krew w Żywicę
2nd +1 +3 +3 +3 Przebudzona Forma +1
3rd +2 +3 +3 +3
4th +3 +4 +4 +4 Evasion (monk ma na 1lvl)
5th +3 +4 +4 +4
6th +4 +5 +5 +5 Przebudzona Forma +2
7th +5 +5 +5 +5
8th +6 +6 +6 +6 Improved Evasion (monk ma na 9lvl)
9th +6 +6 +6 +6 Przebudzona Forma +3
10th +7 +7 +7 +7 Ulepszona Przebudzona Forma


Krew w Żywicę (nazwa robocza. Pierwotny rytuał przy wykorzystaniu ceremonialnego sztyletu do pozyskania swojej lub cudzej krwi w celu podlania Drzewa Życia)
Mechanika: Talent działał by dokładnie jak ,,Monk AC bonus'' czyli +AC z modyfikatora z mądrości
(dobrą metodą nerfu monka jest ograniczenie modyfikatora z mądrości do AC do liczby poziomów w klasie mnicha ale tutaj nie wydaje mi się by było to potrzebne gdyż te +10 AC z modyfikatora z poziomów w prestiżu Przebudzonego uzyskało by się i tak dopiero po osiągnięciu 30 ptk. Mądrości co jest i tak bardzo wysoką liczbą na serwerach low-magic, nawet jeśli uzyskało by się te 32-34 Mądrości na wysokich, epickich poziomach to te +1-2 AC wielkiej różnicy nie zrobi, poza tym Mergowanie statów przedmiotów z przemianą [np. przemiany Shiftera] jest dość niekorzystne)


Przebudzona Forma (nazwa robocza. Rytuał mający na celu komunię z pierwotną esencją Drzewa Życia i wyzwoleniu swego prymitywnego, dzikiego ducha)
Mechanika: Zamiana w Likantropa (lub inne druidowe monstrum, wg. mojej skromnej mua likantrop nadaje się idealnie, najlepsze modele już są w hakach BS, szczególnie krasne są te ze screena poniżej)

Forma działała by jak zamiana u Shiftera w np. Dridera, Minotaura, Drow Warriora czy Risen Lorda czyli Broń, Pancerz i inne Przedmioty Mergowały by się z Przebudzoną Formą (zasada mergowania u Shiftera na www: http://nwn.wikia.com/wiki/Shifter?action=edit&section=2 )

Szczegóły Mechaniki:

- Dlaczego w Przebudzonej Formie merguje się broń i jak to załatwić od strony mechanicznej?

Większość form u Shiftera nie używa broni, a więc statystyki broni druida nie mergują się z daną formą stąd kombo Druid/Monk/Shifter jest takie porządane gdyż mnisie bonusy działają na formy Shiftera lecz najlepsze/najbardziej pożądane/najzabawniejsze/najoptymalniejsze formy Shiftera to te gdzie dana forma używa broń (np. Minotaur) gdyż wtedy jest sens poszukiwania dobrej broni dla druida która po zmianie formy zmerguje się. Od strony mechanicznej Likantropowi wsadzamy w łapki sztylet (model broni jest niewidzialny), nazywamy go Kły/Pazury/Szpony i wuala; nasz wilkokłak ma staty z mergowanej broni druida plus wygląda jak gdyby w łapkach nie trzymał niczego i bił z własnych szponów (stąd sugestia w Wymaganiach dla tego prestiżu do używania sztyletu jako broni docelowej).


- No dobra, ale sztylet jest słaby, jest blee i do tego passe! Jak to załatwić po zmianie w wilkokłaka?

Faktycznie sztylet jest słaby (1d4 19-20 x2, Sierp 1d6 x2), gołe łapki od wszelakich form druida czy Shiftera to duuuuużo większe obrażenia (np. żywiołak wody=2d10, powietrza= 2d8, Mantikora=2d4Claw/1d8Bite) i tu się maluje wielki minus tej klasy prestiżowej. Zaradzić można temu by do ,,Szpony'' (czyli sztyletu w rękach likantropa) dodać suche obrażenia (najbardziej imersyjne wydaja się obrażenia od Cięć - szpony tną, pazury szarpią = wpisz wymaluj Slashing damage) np. +1d6/+1d8 Slashing dmg. Podobny bonus mamy u Dridera który używa włóczni z +1d8 Acid dmg. 1d4 Dagger + 1d6/8 Slashing dmg to wciąż mniej niż np. 1d10 dmg od gołych rączek gdyż bonusowy dmg na broni nie krytuje (hipotetyczne obrażenia maksymalne podczas krytyka: nasz Likantrop - 8dmg sztylet + 8slashing = 16dmg. Pięściarz - 20dmg. Pięściarz>Likantrop) Oczywiście po zmergowaniu obrażeń ze sztyletu który ma dodatkowo dmg z żywiołów czy innych źródeł ogólne obrażenia wzrosną ale nic nie stoi na przeszkodzie by mnich ubrał rękawice z bonusem do żywiołów i efekt analogiczny, wciąż; Mnich>Likantrop.


- Jakie statystyki bonusowe po zmianie w Likantropa?

Tutaj zaczynają się schodki z balansem. Nie wiem jakie będą zmiany w klasach na BS dlatego będę się odnosił hic et nunc czyli do stanu obecnego klas nvn1.
Statystyki najlepiej dać zbliżone do najlepszej formy u Druida czyli Żywiołaka Powietrza.
http://nwn.wikia.com/wiki/Elemental_shape

Czyli w skrócie:
Po przemianie (zaokrąglając Str. (Air Ele. ma 19) na korzyść likantropa, w końcu musi być nieco lepszy niż czysto druidyczne formy bo w innym wypadku po co cały ten prestiż skoro można Full Druid plus kilka lvl Monka i dalej cieszyć się Elemental shapem)
+20Str 30Dex 20Con Size:medium (dla określania AC i powalenia) Dodge AC:+10 Total AC: 30
(Wis/Int wiadomo, taki sam jak na druidzie)
+dodatkowe perki wynikające z formy (żywiołaki mają odporność na krytyki, zaskoki, choroby i truciznę, mają też redukcję obrażeń - szczegóły w linku powyżej). Likantrop mógłby mieć nieco inne bonusy lecz nie powinny być gorsze niż u najlepszej formy druida
sugestia: Zostawić redukcje obrażeń i odporność na efekty prócz zaskoków i krytyków, zaskoki i krytyki to najlepsze odporności w grze lecz predefiniowany dla nieumarłych lub żywiołaków, w ramach rekompensaty dać likantropowi większą odporność na obrażenia lub/i odporność na czary lub/i regeneracje wynikajace z szybkiego gojenia (zgodnie z powiedzeniem: ,,goi się jak na psie'')


-Ile trwa forma likantropa i ile na dzień?

Tak samo jak u druida czyli 1h/poziom Przebudzonego (najlepiej żeby jeszcze stackowało sie z poziomami druida, jeśli mechanicznie za dużo roboty z stackowaniem się z poziomami zarówno prestiżu i druida to po prostu 2h/poziom prestiżu czyli maksymalnie wyciągniemy 20h/dzień. Ilość przemian tak jak w tabeli prestiżu czyli 1/dzień na 2gim poziomie Przebudzonego, 2/dzień na 6stym i 3/dzień 9tym. Ilość na dzień obliguje do rozsądnego zarządzania zaklęciami w formie człowieka, a mele orient likantropem - wykluczy sytuację spamu Bombardowania przemianie w likantropa, dobiciem mobków z łapki i powrotem w caster-forme lub naprzemiennego leczenia się i przemiany w likantropa.


Evasion/Improved Evasion:
Godny feat by zapełnić luki podczas progresowania prestiżu. Uniki wynikają z większego obycia z dziką przyrodą oraz naturalnych predyspozycji likantropa. Monk oba te talenty ma i to na niskich poziomach.



Ulepszona Przebudzona Forma
Analogicznie do ulepszonych form żywiołaków u czystego Druida, statystyki i bonusy u formy wzrastają. Tak samo jak u żywiołaka powietrza staty (24/34/20), nawet dodatkowy skill Whirlwind mógłby zostać jako drapanie wilkołaczymi pazurkami po łuku czy jako jego Skowyt, jedynie dmg od razu ustawić równajac do najlepszego dostępnego żywiołaka u czystego druida (szczegóły w tabelkach w linku powyżej).
dodatkowo wzrósł by dodatkowy dmg na ,,sztylecie'' u likantropa, np. zamiast +1d6slashing do np. +2d8 (to wciąż i tak gorszy dps niż u monka czy obrażeń żywiołaków)
Ogólnie statystyki można nieco zwiększyć w stosunku do żywiołaczych form by nadać sens temu prestiżu, Jak wspomniałem po co brać ten prestiż skoro czysty druid miałby podobne/lepsze formy, nie wspominając o formach Shiftera.



Podsumowując zalety/wady.
+ Alternatywa dla aktualnie jedynego i słusznego buildu czyli Druid/Monk który nie tylko ograniczał charakter postaci ale i jej sposób odgrywu (teraz mamy dzikiego druida lub wspomnianą wiedźmę, kultystę Chorsta itp. itd.)
+ Powiada się, że Shifter jest za dobry na serwerach low-magic, teraz z powodzeniem można zastąpić Shiftera owym prestiżem który ma unikatową przemianę.
+ Likantrop merguje się z bronią/pancerze/innymi itemami, żywiołak tylko z pancerzem/innymi itemami czyli jest sens poszukiwania wymarzonej broni
+ Progresja zaklęć 7/10 czyli na 20stym lvl będziemy mogi rzucać zaklęcia IX kręgu, dzięki temu też połatamy trochę ułomności wynikające z posiadania tylko jednej formy (w stosunku do mnogości form Shiftera)

- W ogólnym rozrachunku mniejszy dps niż Druid+Monk przez ograniczone obrażenia sztyletu
- Mergowanie przedmiotów z daną formą nie jest tak piękne jak by się wydawało np. bonusowe ptk. skillów na itemkach nie łączą się z przemianą, tak jak punkty statystyk, a każdy bonusowy AC z różnych źródeł zamienia się w typ Deflect (szczegóły w opisach Shiftera http://nwn.wikia.com/wiki/Shifter) czy np. jeśli używany przez nas sztylet będzie miał +slashing dmg, a Przebudzona forma również zapewni nam ten bonus to i tak to się nie zestackuje.
-Progresja zaklęc 7/10 to w dalszym ciągu nie 10/10, na 20lvl czyli np. Druid10/Przebudzony10 mamy tylko jeden slot na zaklęcia IX poziomu
-Tylko jedna dodatkowa forma przemiany, Shifter dzięki mnogości form był bardzo wszechstronny.
-Brak mnisiej ilości ataków z Flurry


Reasumujac; proponowana klasa nie jest OP (o smoczej formie się nie wypowiem bo to nie osiągalna abstrakcja na 40lvl), zresztą druid nigdy nie był (caster druid<caster cleric, mele druid<mele cleric), a daje duże możliwości jako alternatywa dla oklepanego monka do którego tak często się odwoływałem gdyż jak wiadomo Druid bez poziomów monka jest o wiele słabszy. Czysty Druid natomiast jest najgorszym z dostępnych casterów czy to Kleryka czy Czarodzieja dlatego klasa prestiżowa to pożądany dodatek by urozmaicić grę, nie wspominając o możliwościach fabularnych jakie oferuje. Wszystko przedstawione powyżej to oczywiście nie napisane na sztywno, każdy aspekt można poddać dyskusji lecz w moim osądzie wydaje mi się, że jest dobrze zbalansowana. pozdrawiam.
Hexar
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szpetny



Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 1

PostWysłany: Wto Sty 15, 2019 9:59 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zadnych dendrofili Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Laref



Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 7

PostWysłany: Wto Sty 15, 2019 10:33 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja zagłosowałem na "Nie, nie chce". W ogóle popieram fakt że dałeś taką opcje w ankiecie. Bardzo fajnie.

A na poważniej.

Połączenie mnicha i druida/kapłana to najbardziej OP opcja ze wszystkich/większości buildów i próba bronienia tej klasy powyżej przez wymienione plusy i minusy jest troszeczkę nie poważne. Nie bez powodu takie miksy na większości serverów RP są po prostu blokowane (acz nie wiem jak tutaj, mam nadzieje że będą). Osobiście uważam że powinno się nieco przyciąć opcje "End gameowych buildów" które miażdżą wszystko inne swoim powerem, acz to moje osobiste zdanie, czy zostanę posłuchamy to inna sprawa.

Nie mniej w minusach nie jest wymienione że ta klasa bazuje na najbardziej "broken" połączeniu klas w Nwnie, tylko że delikatnie znerfiona, czy to że to chyba była by jedyna klasa z kontynuacją czarowania, czy to że właśnie jedyne co ograniczało taki miks klas mechanicznie to charakter Praworządnie Neutralny, a to też zostaje zdjęte. Już nie mówię o wszystkich skillach, czarach i umiejętnościach druida, bo to się bierze samo przez się.

Też nie zgodziłbym się z faktem że druid jest najsłabszym casterem, lub może inaczej: najsłabszą z klas czarujących. Bo nie jest. Mógłby być nawet jednym z lepszych dzięki swoim umiejętnością, robienie sobie małej armii jednak piechotą nie chodzi. Już nie poruszając faktu że klasy czarujące są o wiele silniejsze niż nie czarujące.

Nie mniej z jednym się z tobą zgadzam: druid nie ma fajnych prestiżówek. Ponownie Shifter jest broken i mechanicznie i systemowo. Fajnie by było jakby dostał jakąś ciekawą prestiżówke i kiedyś rzucałem pomysł prestiża który skupiałby się na jednej potężnej przemianie kosztem innych oraz progresji czarów. Miejmy nadzieje że Silent sobie to gdzieś zapisał.

Oczywiście to czy zostanę posłuchany to inna kwestia, może się to innym spodoba i to przejdzie, acz wolałem się wypowiedzieć by dać znać że niektórym może się to nie podobać, by nie było przez tą ankietę mylnych założeń i sygnałów od graczy do ekipy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Qiuster
BudowlaniecTEST


Dołączył: 07 Sty 2019
Posty: 15

PostWysłany: Sro Sty 16, 2019 5:08 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hierofant brzmi jak fajna prestiżówka dla casterów pod mądrość, było rozwiązane na paru serwerach.

A jeśli chodzi o bazujące na przemianach to nie lepiej po prostu* zmienić Shiftera? Więcej nie trzeba, naprawdę.

*Tak, wiem, że nie jest to wcale takie łatwe. Ale z dwojga złego Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hexar



Dołączył: 04 Sty 2019
Posty: 36

PostWysłany: Sro Sty 16, 2019 9:58 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No właśnie Shifter to taka niespecjalnie prestiżówka pod druida.
Owszem, wymaga 5lvl w druidzie żeby móc ją wziąć ale na tym się kończy powiązanie z druidem, już lepiej działa z jakimś warriorem co ją talentami podbuduje czy monkiem właśnie dla Flurry.
Mi się marzy taka która miałaby synergie z klasą podstawową Very Happy
I o tą synergię cały czas się rozbija; aktualnie jedyna synergia druida z czymś to łączenie go z mnichem (to czy jest OP czy nie to już kwestia sporna, wszystkie klasy w połączeniu z mnichem są bardzo dobre, chyba tylko czysty mnich nie jest tak dobry jak jakakolwiek mnisia hybryda Wink ), ewentualnie druid z mistycznym łucznikiem zrobionym na mądrość ale trochę mi to się ideologicznie gryzie.

Hierofant to dobry pomysł, nie wiem czemu ale mechanicznie to pod kleryka on bardziej mi pasuje, wydaje się też ciężki do przełożenia na realia gry ze względu na skomplikowane działanie niektórych jego umiejętności.

Chyba, że pokombinować coś ze zwierzęcym towarzyszem i na nim oprzeć nową prestiżówkę no ale mechanicznie to już wyższa szkoła jazdy.


PS. Ankietę traktujcie jaki żart Wink Choćby i tysiąc pięciuset ludzi zagłosowało na tak/nie to to czy jakakolwiek propozycja się pojawi na modzie jest w gestii naszych mości nam panujących devów Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Qiuster
BudowlaniecTEST


Dołączył: 07 Sty 2019
Posty: 15

PostWysłany: Sro Sty 16, 2019 10:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hexar napisał:
to czy jest OP czy nie to już kwestia sporna

Nie widzę nic spornego w tym, że biorąc jeden poziom dostajesz odskok, dyscyplinę, i kilkanaście kp + atuty które przydają się do walki w formach. Absolutnie nic xd

Z shifterem i hierofantą miałem na mysli że w ten sposób po prostu rodzi się możliwośc specjalizacji, jakiegoś rozgraniczenia druida na walczącego (pod przemiany) lub nie.

W 3 edycji mówiąc o serwerze z perspektywą 40 poziomu przemiana w smoka jest jedyną opcją dla takiego "combat" druida (btw w zależności od tego czy i jak będzie przycięta dalej jest bardzo mocna). ale moim zdaniem to dalej pusta dyskusja, ta klasa nie potrzebuje prestiżówki. Ludzie i tak wykorzystują tyylko kilka % możliwości, jakie daje odgrywanie druida Wink Braknie wyobraźni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hexar



Dołączył: 04 Sty 2019
Posty: 36

PostWysłany: Sro Sty 16, 2019 10:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Qiuster napisał:

Nie widzę nic spornego w tym, że biorąc jeden poziom dostajesz odskok, dyscyplinę, i kilkanaście kp + atuty które przydają się do walki w formach. Absolutnie nic xd

Ludzie i tak wykorzystują tyylko kilka % możliwości, jakie daje odgrywanie druida Wink Braknie wyobraźni.


Ad1.Kombinacja taka jest OP fakt, jeśli myśli się tylko lokalnie (boost pod druida/kapłana), ale globalnie takich ,,boosterów'' jest ci u nas dostatek np. paladyn dla czarownika, tancerz dla jakiegokolwiek skradacza czy rogal dla walczących w zwarciu - norma, takie czasy Laughing

Ad2. Coś w tym jest Wink
Co nie znaczy żeby tym bardziej piętnować i porzucać fitofilów bo staną się gatunkiem wymarłym. Dojdzie jeszcze do tego, że na serwerze będą tylko czarodzieje i mistrzowie broni Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
blash
Administrator


Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 96

PostWysłany: Czw Sty 17, 2019 10:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za pomysł Smile Oby takich więcej - jak ogarniemy wszystko już co mamy będziemy pochylać się nad takimi pomysłami, niektóre na pewno będą trudne we wdrożeniu, niektóre mogą okazać się dużo prostsze - wszystko zależy gdzie poszczególne rzeczy są umieszczone w nwn. Najgorszy temat to "hardkodowane" rzeczy, w które najtrudniej ingerować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bs.xup.pl Strona Główna -> Uwagi, sugestie, błędy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


xup.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

darmowe fora | bitcoin vanity address generator | bitcoin | bitcoin paper wallet | darmowe fora phpbb | bitcoin wallet | bitcoin easy wallet | bitcoin wallet address