Forum www.bs.xup.pl Strona Główna

Forum serwera Neverwinter Nights: EE - Bursztynowe Szlaki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mniej elfi i mistyczny łucznik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bs.xup.pl Strona Główna -> Uwagi, sugestie, błędy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy usnąć wymagania rasy i magi z tej klasy?
Dobry pomysł
100%
 100%  [ 10 ]
Jest pięknym takim jakim go stworzyli twórcy
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 10

Autor Wiadomość
Gofer0204



Dołączył: 04 Sty 2019
Posty: 9

PostWysłany: Czw Sty 31, 2019 2:36 am    Temat postu: Mniej elfi i mistyczny łucznik Odpowiedz z cytatem

Proponuje by klasa mistycznego łucznika została zmieniona w coś bardziej przyziemnego jak mistrz łucznictwa ;D Ściągnął wymaganie rasy elfa i magi mistycznej Smile bardziej wpisuje się to w świat low fantasy bądź mid fantasy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hexar



Dołączył: 04 Sty 2019
Posty: 36

PostWysłany: Czw Sty 31, 2019 6:12 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tutaj podobnież jak w przypadku Krasnoludzkiego Obrońcy niewielkim wkładem można z klasy elitarnej zrobić porządną, przystępną i co najważniejsze klimatyczną słowiańsko-średniowieczną klasę.

Z nazwy "Mistyczny Łucznik" usunąć człon "Mistyczny", "Zaklęcie Strzał" zamienić na coś bardziej przyziemnego jak np. "Ostrzenie Grotów", imbue arrow = "Strzała Zapalającą", seeker arrow = "Strzała Mierzona", death arrow = "Strzał Snajperski" i cała magia prysła, a więc można z powodzeniem wyrzucić ją z wymagań tego prestiżu.

na pohybel z elfickim monopolem na łuczników!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
silentrocks



Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 53

PostWysłany: Wto Kwi 02, 2019 12:38 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za pomysły. Spróbujemy coś takiego ogarnąć, robiąc z Mistycznego łucznika coś w rodzaju strzelca pod bronie dystansowe, bez ograniczenia rasowego i wymogu magii arkanistycznej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mrx



Dołączył: 31 Sty 2019
Posty: 5

PostWysłany: Wto Kwi 02, 2019 2:44 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jaki 'poziom magii' jest w planach? (np. umagicznienia broni)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Nygus



Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 16

PostWysłany: Wto Kwi 02, 2019 3:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mrx napisał:
A jaki 'poziom magii' jest w planach? (np. umagicznienia broni)

Broń +5
_________________
hehs
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Doctor_Mlem



Dołączył: 02 Kwi 2019
Posty: 1

PostWysłany: Wto Kwi 02, 2019 8:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można też rozszerzyć klasę na kusze lub ogólnie jakoś podrasować tej rodzaj broni. Normalnie wypadają dość słabo w porównaniu do łuków, a szkoda, bo mają swój klimat.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
blash
Administrator


Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 96

PostWysłany: Wto Kwi 02, 2019 9:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystkie bronie są już zbalansowane i grywalne. Do zmian w tej klasie jeśli tylko się będzie dało dołączą kusze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
silentrocks



Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 53

PostWysłany: Czw Kwi 04, 2019 6:03 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Doctor_Mlem napisał:
Można też rozszerzyć klasę na kusze lub ogólnie jakoś podrasować tej rodzaj broni. Normalnie wypadają dość słabo w porównaniu do łuków, a szkoda, bo mają swój klimat.


Tak też planuję zrobić, prace są już na finiszu w tym zakresie Wink Same kusze też będą nieco inaczej wyglądać niż w wersji vanilla, będzie pan zadowolony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mrx



Dołączył: 31 Sty 2019
Posty: 5

PostWysłany: Pią Kwi 05, 2019 9:22 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

silentrocks napisał:
Doctor_Mlem napisał:
Można też rozszerzyć klasę na kusze lub ogólnie jakoś podrasować tej rodzaj broni. Normalnie wypadają dość słabo w porównaniu do łuków, a szkoda, bo mają swój klimat.


Tak też planuję zrobić, prace są już na finiszu w tym zakresie Wink Same kusze też będą nieco inaczej wyglądać niż w wersji vanilla, będzie pan zadowolony.


Fajnie, kusze mają klimat a czysty NWN niestety nie pomaga.

Nadal będzie trzeba inwestować w atut do kusz?
Myśleliście też może nad tym żeby dostosować inne mechanizmy do nowszych D&D? Np.:
- brak konieczności wyboru atutu Finezja
- połączenie atutów oburęczność+walka 2b w jeden

Bardzo jestem ciekawy czy zrobiliście też coć ciekawego z łowcą - bo ten z D&D 3.0 jest niedorobiony - za to ten z 3.5 jest już bardzo ciekawy ale też uciążliwy w implementacji w NWN
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
blash
Administrator


Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 96

PostWysłany: Wto Kwi 09, 2019 12:21 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Łowca ma zmiany, jak praktycznie każda klasa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
blash
Administrator


Dołączył: 03 Sty 2019
Posty: 96

PostWysłany: Pią Maj 10, 2019 1:41 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mistyczny łucznik będzie zastąpiony klasą Strzelec Wyborowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bs.xup.pl Strona Główna -> Uwagi, sugestie, błędy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


xup.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

darmowe fora | bitcoin vanity address generator | bitcoin | bitcoin paper wallet | darmowe fora phpbb | bitcoin wallet | bitcoin easy wallet | bitcoin wallet address